پلیس اصفهان استخدام می کند

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان؛
پلیس اصفهان استخدام می کند

؛ معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از جذب نیروی انسانی در مقطع درجه داری به منظور تکمیل کادر مورد نیاز این فرماندهی خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ مسعود ابراهیمیان بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود از بین برادران علاقمند و دارای شرایط که دارنده دیپلم باشند استخدام می کند.
وی با بیان اینکه استخدام مذکور هم در مقطع درجه داری و هم در مقطع افسری محصل است، گفت: کسانی که علاقمند به استخدام در مقطع افسری باشند می توانند پس از گذراندن دوران تحصیل خود در دانشگاه علوم انتظامی امین در یکی از یگان های انتظامی استان اصفهان مشغول خدمت شوند.
سرهنگ ابراهیمیان خاطر نشان کرد: فعالان بسیج ، اعضای پلیس افتخاری ، خانواده های شهدا و ایثارگران ، قهرمانان در عرصه ورزشهای رزمی در اولویت این استخدام قرار دارند.
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: علاقمندان می توانند در آدرس اینترنتی www.gozinesh.police.ir ثبت نام و یا به صورت حضوری به مرکز گزینش پلیس اصفهان واقع در میدان امام حسین(ع)، ابتدای خیابان آیت الله طیب، کوی سرلت مراجعه کنند.

۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۷

درباره‌ی محمدعلی میرمحمدی

Check Also

استخدام مدیر شعبه بندرعباس

نوع همکاری تمام وقت گروه شغلی مالی / سرمایه گذاری رشته تحصیلی حسابداری , اقتصاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *