معرفی شرکت شاتل

گروه شرکت‌های شاتل، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با کسب مجوز ISP و ICP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف ارایه‌ی خدمات دست‌رسی به اینترنت و با همراهی تیمی متشکل از ۲۰ نفر از کارشناسان و متخصصان کارآزموده آغاز کرد. فعالیت‌های گروه در هنگام تاسیس، به‌طور خاص بر روی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت از طریق تماس تلفنی (Dial Up) و کارت تلفن بین‌المللی متمرکز بود.
پس از گذشت یک سال و هم‌زمان با رشد و توسعه‌ی کاربرد شبکه‌ی جهانی اینترنت و تنظیم مقررات خدمات رادیویی در کشور و همچنین با افزایش نیاز سازمان‌ها به خدمات اینترنت، گروه شرکت‌های شاتل موفق شد مجوز PAP را از میان ۳۰۰ شرکت ارایه‌کننده‌ی خدمات اینترنت و ارتباطات در ایران از شرکت مخابرات کسب کند و به دنبال آن دامنه‌ی فعالیت‌ها و خدمات خود را به میزان چشم‌گیری گسترش دهد.
گروه شرکت‌های شاتل، پس از دریافت مجوزهای یاد شده، توانست با سرمایه‌گذاری قابل توجه، خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی مرتبط با آن را همچون VPN، VOD، VDSL، بسترسازی برای آموزش مجازی و … به‌صورت گسترده به مشتریان ارایه کند.
با گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های گروه، خدماتی همچون ارایه‌ی پهنای باند به صورت DSL و بی‌سیم و همچنین ارایه‌ی راهکارهای اختصاصی برای برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی برای سازمان‌ها به سبد محصولات و خدمات این شرکت افزوده شد.
این مجموعه در سال ۱۳۹۴ با دریافت پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) ، گام بزرگ دیگری در ارایه و تحول خدمات نوین به مشتریان و تکمیل سبد محصولات و خدمات خود برداشته است. این مجوز برای ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت مستقل از فناوری صادر و اعطا شده و یک پروانه جامع در حوزه ثابت است.
هم‌اکنون، گروه شرکت‌های شاتل به‌عنوان اولین ارایه‌کننده‌ی فناوری +ADSL2 در کشور، سهم بزرگی از مشتریان اینترنت پرسرعت و خدمات تکمیلی آن را چه در میان کاربران خانگی و چه در میان شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده است. به گونه‌ای که بیش از سه میلیون نفر از کاربران خانگی و شرکت‌ها و سازمان‌ها در سراسر کشور از بیش از ۸۰۰ هزار سرویس فعال و خدمات اینترنت پرسرعت شاتل بهره می‌گیرند. که این تعداد به همراه استفاده کننده از دیگر خدمات شاتل این شرکت را به نامی شناخته شده و قابل اطمینان در میان شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات اینترنت در کشور تبدیل کرده است.
مدیران و کارکنان این شرکت در تلاش برای ارایه‌ی ایده‌ها و خدمات نوین هرگز از پا ننشسته‌اند و با تلاشی شبانه‌روزی در اندیشه‌ی دست‌یابی به نام و جای‌گاهی بالاتر در بازار و در نهایت دست‌یابی به رضایت و خوشنودی مشتریان هستند.

سرمایه‌های انسانی

هم‌اینک، نیروی انسانی شاتل را بیش از ۱۳۰۰ نفر از دانش آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی تشکیل می‌دهند که در کنار ۲۵۰۰ نفر نیروی انسانی شاغل در دفاتر نمایندگی این شرکت در سراسر کشور با فعالیت در بخش‌های مختلف این سازمان مشغول ارایه خدمات به مشتریان هستند. گفتنی­‌ست بیش از نود درصد از کارکنان گروه شرکت­‌های شاتل را فارغ‌التحصیلان و دانش آموختگان رشته‌های فنی مهندسی، فناوری اطلاعات، مدیریت، اقتصاد و دیگر رشته‌های وابسته تشکیل می‌دهند.
شرکت شاتل در پیمودن مسیر تعالی، به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان شرکت، توجه و اهمیت ویژه به نیروی انسانی را در دستور کار قرار داده است. برقراری ارتباط مداوم میان مدیران و کارکنان در سطوح مختلف شرکت از جمله فعالیت‌هایی بوده است که تاکنون استحکام بنیان خانواده‌ی بزرگ شاتل را محقق ساخته است. تقسیم کار دقیق و گسترده میان واحدها و لایه‌های مختلف بر اساس توان­مندی‌ها و علایق کارکنان، آموزش‌های برنامه‌ریزی شده برای لایه‌های مختلف سازمان، استفاده از سیستم‌های مدیریت مشارکتی برای ایجاد انگیزه در سرمایه‌های انسانی و سیستم‌های متنوع رفاهی کارکنان‌، برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها برای افزایش چابکی سازمان از جمله فعالیت‌­های شاتل در این باره بوده است.
در شاتل به دلیل وجود جو دوستانه، صمیمی و در عین حال پرتلاش و پویا در میان کارکنان شاتل، هر نیروی کار متخصص که در طول زمان قابلیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذارد و علاقه‌مند به فراگیری دانش و تخصص‌های مورد نیاز باشد، می‌تواند با پشت سر گذاردن پله‌های رشد و تعالی به جایگاه سازمانی که شایستگی آن را دارد، دست یابد.
گفتنی‌ست، در این روند پویا، ضمن به‌دست آوردن رضایت شغلی و حرفه‌ای، زمینه‌های مساعدی برای کسب دانش و فناوری‌های روز و شیوه‌های به کارگیری آن‌ها توسط مرکز آموزش و پرورش شاتل نیز برای کارکنان فراهم می‌شود. این مرکز با هدف ارتقای سطح کیفی و علمی کارکنان مجموعه برای ارایه خدمات با کیفیت بالاتر به جامعه، دوره‌های متعدد و مستمری را هم‌گام با آخرین تغییرات تکنولوژی برگزار می‌کند تا محیطی پویا، با نشاط و روبه رشد را برای آنان فراهم سازد.
افزون بر موارد مطرح شده، کارکنان و اعضای شاتل با گرد هم آمدن در جمع‌ها و گروه‌های غیر رسمی می‌کوشند تا با محکم ساختن پایه‌های ارتباطات خود در راه دست‌یابی به استحکام و یکپارچگی سازمانی گام بردارند. این تلاش در تشکیل جمع‌هایی مانند گروه­‌های کوه‌پیمایی، پاس­داشت فعالیت‌ها و زحمات هر یک از بخش‌ها در صورت کسب موفقیتی خاص، گرامی‌داشت روزهای تولد کارکنان، تشکیل تیم‌های ورزشی و برگزاری لیگ‌های اختصاصی مانند لیگ فوتبال شاتل و گروه‌هایی از این دست، نمود یافته است که نشان از شادابی و امید به رشد روزافزون در تمام سطوح شاتل است.
شاتل در سال ۱۳۹۷ موفق شد، جایزه جشنواره ملی بهره‌وری را در حوزه «بهترین محل برای کار» به خود اختصاص دهد.

راه های ارتباط با شرکت شاتل

آدرس

تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از پل صدر، بن بست الهیه، ساختمان شاتل
کدپستی :۱۹۱۴۷۳۳۴۴۱
شماره تماس :

تلفن: ۹۱۰۰۰۰۰۰
نمابر: ۹۱۰۰۰۰۰۳

سایت اینترنتی:

https://www.shatel.ir/

درباره‌ی محمدعلی میرمحمدی

Check Also

شغل هایی برای علاقه مندان کار درمنزل

شغل هایی برای علاقه مندان کار درمنزل شاید در گذشته مشاغل خانگی و دورکاری، شغل‌هایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *