استخدام شرکت بلندپایه

شرکت بلندپایه (شرکت پیمانکاری فعال در پروژه های عمرانی صنعتی داخل و خارج از کشور) به منظور افزایش کادر نیروی انسانی خود در تهران از میان متقاضیان دارای شرایط عمومی و تخصصی مورد نظر شرکت در ردیف های شغلی زیر به صورت تمام وقت، دعوت به همکاری می نماید.

۱.کارشناس توسعه بازار؛ ترجیحاً مدرک کارشناسی ارشد در رشته های صنایع و مدیریت. ۳سال سابقه کار مرتبط. تسلط به زبان انگلیسی. آشنایی با مفاهیم مدل مالی پروژه، ارزیابی اقتصادی پروژه و تحلیل های مالی. تسلط بر نرم افزارهای Office.. توانایی تحقیق و بازاریابی، قدرت گفتگو و دارای اعتماد به نفس در ارائه مطالب. دارا بودن ذهن استدلالی.

۲.کارشناس دفتر فنی – مهندس سازه؛ حداقل مدرک کارشناسی ارشد عمران – سازه. ۳ الی ۵ سال سابقه کار مرتبط. آشنایی با استانداردها و نرم افزارهای طراحی و نقشه های اجرایی.

۳.کارشناس IT؛ حداقل مدرک کارشناسی کامپیوتر نرم افزار. ۳ سال سابقه کار مرتبط. مسلط به JAVA و PHP جهت توسعه نرم افزاری، آشنایی با سخت افزار و شبکه. ترجیحاً آشنایی با SharePoint، برنامه نویسی اندروید و IOS

از علاقه مندان به همکاری دعوت می گردد به وب سایت شرکت بلندپایه به نشانی http://www.bolandpayeh.com بخش Careers مراجعه فرمایند.

درباره‌ی محمدعلی میرمحمدی

Check Also

استخدام یک مدرسه غیرانتفاعی پسرانه در شهر تهران

یک مدرسه غیرانتفاعی پسرانه جهت تکمیل کادر خود در شهر تهران از افراد واجد شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *