استخدام فارغ التحصیل رشته‌های برق و مکانیک در شرکت مترو اصفهان

شرکت مترو منطقه اصفهان از بین آقایان واجد شرایط تعداد محدودی فارغ‌التحصیل کاردانی در رشته‌های برق و مکانیک به همکاری دعوت می‌نماید.
شرایط عمومی
الف : تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و التزام به قانون اساسی.
ب : طی مراحل گزینش و استخدامی شرکت مترو منطقه اصفهان.
ج : نداشتن سوءپیشینه کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی، عدم اعتیاد و یا سوءمصرف به مواد مخدر، روانگردان‌ها، دخانیات و مشروبات الکلی.
د : دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا داشتن معافیت دائم غیرپزشکی تا پایان تاریخ مهلت ثبت‌نام آزمون، عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی.
شرایط اختصاصی
الف : داشتن حداقل سن ۲۱ سال تمام و حداکثر سن ۲۷ سال تمام.(ملاک محاسبه، پایان مهلت ثبت‌نام آزمون می‌باشد.)
ب : دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم مورد تایید آموزش عالی در یکی از رشته‌های برق، مکانیک و یا گرایش‌های مرتبط(تاریخ فراغت از تحصیل متقاضیان حداکثر تا پایان مهلت ثبت‌نام آزمون می‌باشد) حداقل معدل در مقطع کاردانی ۱۴ تمام می‌باشد.
ج : متقاضیان بایستی بومی و ساکن شهر اصفهان باشند(گذراندن حداقل دو مقطع از سه مقطع تحصیلی و ۵ سال اخیر سکونت در شهر اصفهان با ارائه سند یا قولنامه معتبر محل سکونت با کد رهگیری، جهت کسانی که محل تولد آنها در شناسنامه اصفهان نباشد، الزامی است)
د : داشتن دید حداقل (۱۰/۱۰) با چشم غیر مسلح در هر دو چشم
ه : عدم ابتلا به هر میزانی از کور رنگی، اختلالات محوری چشم، اختلال در دید بعد و عمق، شب کوری، اختلالات قرنیه، ضعف یا نقص در عضلات چشم و هر گونه اختلال بینایی که در عملکرد شغلی ایجاد اشکال می‌نماید.
و : عدم ابتلا به بیماری و یا اختلالاتی که موجب محدودیت حرکت در اندام‌های فوقانی، تحتانی و سر و گردن گردیده و یا موجب اختلال در عملکرد مناسب شغلی می‌گردد.
ز : نداشتن نقص شنوایی بر اساس تست‌های کلینیکی و پاراکیلینکی تخصصی(آستانه شنوایی حسی، عصبی و هدایتی در تمامی فرکانس‌ها تا ۲۰ دسی‌بل).
ح : عدم ابتلا به هر میزانی از بیمارهای عصبی و روانی، اختلالات خلقی و شخصیتی، اختلالات اضطرابی، روان پریشی، شبه جسمی.(هرگونه اختلال اعصاب و روان می‌تواند براساس تست‌های تخصصی به صلاحدید روانپزشک تشخیص داده شود).
ط : عدم ابتلا به بیماری‌های قلبی، اختلالات متابولیک، اندوکرین(به خصوص تیرویید)، تنفسی، مغز و اعصاب، خونی، داخلی به خصوص(فشار خون و قند خون)، ارولوژی و نفرولوژی، اختلالات اتو ایمیون و بافت همبند، ژنتیک، مشکلات گفنتاری و اداراکی و ارتباطی و هر گونه اختلالی که موجب اشکال در عملکرد شغلی گردد.
ی: تست‌های پاراکلینیک مورد نیاز شامل انجام آزمایش کامل(خون، ادرار،مدفوع) اودیومتری، اپتومتری، اسپیرومتری، گرافی(گردنی، سینه‌ای، کمری) نوار قلبی، نوار مغزی (نتیجه تست اول معتبر بوده و نتایج بعدی آن را نقض نمی‌نماید).
ک : دارا بودن قد حداقل ۱۷۰ سانتی‌متر و حداکثر ۱۸۵ سانتی‌متر و وزن متناسب با قد.(BMI بین ۲۰ تا ۳۰)
ل : تایید در معاینات عمومی طب کار(در خصوص بندهای «د» تا «ک» شرایط اختصاصی احراز آن از طریق مرکز پزشکی معتمد طرف قرارداد و با هزینه متقاضی صورت خواهد پذیرفت و استرداد هزینه‌های فوق صرفاً جهت متقاضیان که پس از تایید گواهی پزشکی و طی سایر مراحل امکان جذب یافته‌اند، قابل برگشت خواهد بود.
تبصره ۱ : شرایط بالا و صحت و سلامتی پزشکی متقاضی را پزشکان متخصص و مورد اعتماد شرکت مترو منطقه اصفهان احراز می‌کنند.
سوابق ایثارگری در صورت موفقیت در آزمون با ارائه مستندات ملحوظ خواهد گردید.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

درباره‌ی محمدعلی میرمحمدی

Check Also

استخدام ۴ نفر در دفتر تسهیلگری در کرج

دفتر تسهیلگری محله ملک آباد کرج از متخصصین زیر دعوت به همکاری می‌نماید: ۱- علوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *