استخدام در شرکت هواپیمایی نسیم ایر

فراخوان خلبان | فراخوان کمک خلبان | فراخوان مهماندار
نکات مهم در ثبت نام:
۱– قبل از اقدام به ثبت نام شرایط همکاری را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید.
۲– ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
۳– مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است متعاقباً نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی شرکت وجود داشته باشد از ادامه مراحل همکاری متقاضی در هر مرحله جلوگیری بعمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

تاریخ برگزاری آزمون:
تاریخ برگزاری آزمون صرفا از طریق پست الکترونیکی به متقاضیان اعلام می گردد وشرکت هواپیمایی نسیم ایر در قبال ایمیل هایی و دعوت نامه هایی که از هر طریق دیگر و یا هر آدرس پست الکترونیکی غیر از آدرس فوق به متقاضی ارسال گردد مسئولیتی را نمی پذیرد لذا عدم ارسال پست الکترونیکی برای هر متقاضی به منزله وجود نقص در پرونده و یا عدم انطباق وی با ضوابط شرکت می باشد.

تذکرات مهم:
۱– آخرین اخبار و اطلاعیه ها درخصوص فراخوان در این شرکت هواپیمایی، صرفاً از طریق درج در تارنما، معتبر بوده و این شرکت مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها نخواهد داشت.
۲– چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله کتبی آزمون و بررسی و تطبیق مدارک آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا در هر مرحله از بررسی های بعدی از سوی این شرکت مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی باشد، حتی در صورت توفیق در آزمون کتبی و هریک از مراحل و یا اشتغال بکار در این شرکت ، ادامه رسیدگی به وضعیت همکاری و استمرار خدمت وی در این شرکت منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۳– ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک از روش های دیگر نمی باشد.
۴– به درخواست ثبت نام متقاضیانی که پس از مهلت مقرر (تاریخ ۱۳۹۴/۹/۲۱) اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۵– پس از برگزاری آزمون کتبی، براساس ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز این شرکت نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اقدام می شود تا پس از انجام سایر مراحل، قبول شدگان نهائی انتخاب شوند.
توجه: اعلام قبولی متقاضیان به منزله همکاری با آنها نبوده و پس از توفیق در کلیه مراحل و با توجه به نمرات مکتسبه همچنین نیاز هر شهر، نسبت به بکارگیری متقاضیان به ترتیب اولویت اقدام می گردد و این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروهای ذخیره نخواهد داشت.
۶– شرکت در آزمون، کاملا رایگان است.
۷– موکداً اعلام می گردد؛ جذب نیروی انسانی در این شرکت ، مستلزم توفیق متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی (مشتمل بر آزمون کتبی، آزمون های روانشناختی، مصاحبه تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی) و مطابق نیاز تعیین شده می باشد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل همکاری آنان منتفی خواهد گردید.

شرکت هواپیمایی نسیم ایر

آدرس سایت: www.nasimairlines.ir
ایمیل: hr@nasimairlines.ir

درباره‌ی محمدعلی میرمحمدی

Check Also

استخدام مدیر شعبه بندرعباس

نوع همکاری تمام وقت گروه شغلی مالی / سرمایه گذاری رشته تحصیلی حسابداری , اقتصاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *