آگهی استخدام شهرداری های چهار محال بختیاری

استانداری چهارمحال وبختیاری  برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری های شهرهای تازه تاسیس استان از محل سهمیه استخدامی شماره ۱۰۷۰۱ مورخ۲۱/۳/۱۳۹۳  سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و به استناد مجوز استخدامی شماره ۲۲۰/۹۲/۱۸۸۱۴ مورخ ۱۴/۱۱/۹۲  معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون استخدامی و توانمندیهای تخصصی ،عملی یا مصاحبه و گزینش بصورت پیمانی برای خدمت در شهرهای تازه تاسیس به شرح زیر استخدام می نماید.

 

ردیف رشته شغلی محل جغرافیایی خدمت تعداد مورد نیاز جنسیت شرایط احراز
۱ مسئول امور عمرانی کاج-دشتک-سرخون-صمصامی-یازفت-سردشت هرکدام یک نفر آقا دارابودن داشننامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی عمران (گرایش مهندسی و مدیریت ساخت،گرایش سازه،گرایش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی ، عمران ، مدیریت پروژه و ساخت و طراحی محیط)
۲ مسئول امور مالی و درآمد کاج-گوجان-دشتگ-سرخون-صمصامی-بازفت-سردشت هرکدام یک نفر آقا/خانم دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته های تحصیلی حسابداری (در کلیه رشته ها)
۳ کارشناس امور اداری کاج-گوجان-دشتگ-سرخون-صمصامی-بازفت هر کدام یک نفر آقا/خانم دارابودن داشننامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت (کلیه گرایش ها به جز گرایش مدیریت ورزشی)مهندس صنایع(کلیه گرایش ها)اقتصاد(کلیه گرایش ها)
۴ مسئول خدمات شهری کاج-گوجان-دشتگ-سرخون-صمصامی-بازفت هر کدام یک نفر آقا دارابودن داشننامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی محیط زیست (گرایش ارزیابی و آمایش سرزمین ، مهندسی زراحی محیط زیست ، )-محیط زیست (گرایش برنامه ریزی) -برنامه ریزی مدیریت و آموزش محیط زیست -طراحی محیط زیست، مهندسی عمران گزایش محیط زیست ، مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست ، مهندسی فضای سبز ، مهندسی کشاورزی گرایش باغبانی ، معماری منظر
۵ آتش نشان (راننده) چلیچه – کاج -گوجان -دشتک – سرخون هارونی – صمصامی – بازفت – سردشت هرکدام دو نفرسردشت یک نفر آقا دارا بودن گواهینامه تحصیلات کامل متوسطه – دارا بودنگواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشته های مدیریت ماداد و سوانح – مدیریت عملیات امداد و نجات ، مدیریت امور ایمنی و آتش نشانی ،مدیریت عملیات حرق و حوادث،پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حدادث اطفاء حریق ، امداد و نجات ، بهداشت حرفه ایدارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی می باشد.

الف – شرایط عمومی استخدامی :

۱-داشتن حداقل بیست سال تمام و حداکثر سی و پنج سال تمام
۲-داشتن تابعیت ایران
۳-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت قانونی برای مردان
۴-عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
۵-نداشتن سابقه محکومیت جزایی
۶-نداشتن ممنوعیت استخدام در دستکاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷-داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود.
۸-دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پیش بینی شده در جدول شرایط احراز رشته های شغلی
۹- اعتقاد به دین مبین اسلام و یایکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱۰-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

ب-شرایط اختصاصی استخدام :

۱-حداکثر سن داوطلبان در رشته شغلی آتش نسانی ۲۵ سال و رشته شغلی آتش نشان (راننده) ۳۰ سال در زمان ثبت نام می باشد.
۲-داوطلبان رشته شغلی آتش نشانی (راننده) می بایشت دارای گ.اهینامه پایه یک در زمان ثبت نام باشند.
۳٫داوطلبانی که دارای  کارت معافیت پزشکی کی باشند و همچنین معلولین ، مجاز به شرکت در رشته شغلی آتش نشان و راننده وسائط نقلیه سنگین (برای تصدی پست آتش نشان راننده)نمی باشند.
۴-داوطلبان استخدام در رشته شغلی آتش نشان (برای تصدی پست آنش نشان) و راننده وسائط نقلیه سنگین (برای تصدی پست آتش نشان راننده) در صورت موفقیت در آزمون تخصصی می بایست در آزمون عملی نیز شرکت نمایند.
۵-داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای اجرایی و بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.
۶-پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰روز کاری پس از اعلام رسمی دفتر نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری ۷ ساله برای عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداری ها و سازمان های وابسته و نیز دستگاهای اجرایی دیگر و همجنین عدم تغییر رسته شغلی در شهرداری تازه تاسیس اقدام نمایند.
۷-موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به جداکثر سن مقرر افزوده خواهد شد.
الف-داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمدنگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب- اعضای خانواده شهدا ،آزادگان ، مفقودالاثرها ،جانبازان از کار افتاده کلی غیر قادر به انجام کار (همسر، فرزند، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال
پ-داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه
ج-داوطلبانی که بصورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ، موسسات و شرکتهای دولتی ، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آن ها ، شرکتهای بیمه دولتی ، شهرداریها، موسسات و شرکتهای تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکتهای دولتی بودجه و کمک دولت استفاده می کنند ، نهادهای انقاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آن ها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند ، به میزان خدمت غیر رسمی آن ها .
۸-انتخاب نهایی پذیرفته شدگان ازمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی ، مصاحبه یا آزمون عملی و گزینش صورت خواهد گرافت و تا قبل از صدو احکام استخدام پیمانی برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نمی شود.
۹-حداکثر ۱۰ درصد نیازهای استخدامی شهرداری ها را به قهرمانان ورزشی مشولین ماده دو آئین نامه تسهیلات تشویقی رتبه اول تا سوم مصوب ۱۳۷۶ هیئت مزیران که به تایید ورزش و جوانان می رسد برای تصدی رشته شغلی آتش نشان و آتش نشان راننده به شرط داشتن شرایط عمومی ورود به خدمت و اخذ حد نصاب از آمزون تخصصی و آزمون عملی اختصاص  می دهد.
۱۰-امتیاز ازمون تخصصی کارکنان شاغل در دهیاری یا شهرداری های شهر تازه تاسیس به ازای همان شهر به ازای هرسال خدمت ۲۰۵ درصد تا سقف ۱۸ درصد و برای کارکنان شاغل در یکی از ذهیاری ها یا شهرداری های استان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت ۲ درصد تا سقف ۱۵ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می گیرد.اعمال امتیاز مریوطه مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در شهرداری و یا سازمانهای وابسته و یا دهیاریها تا پایان سال ۱۳۹۲ می باشد.
۱۱-امتیاز آزمون تخصصی داوطلبان بومی شر تازه تاسیس در ۱/۱۵ و داوطلبان بومی شهرستان شهر تازه تاسیس در ۱/۱۱ ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می گیرد.
۱۲-امتیا آزمون تخصصی دهیاران در یکی از دهیاری های استان شهر تازه تاسیس به ازای هر سال سابقه خدمت با تایید بخشدار ذیربط ۴ درصد تا سقف ۲۰ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون قرار می گیرد.
۱۳-امتیاز آزمون تخصصی شهرداران که در یکی از شهرهای آن استان شهردار بوده اند به ازای هر سال سابقه خدمت با تایید استانداری ۵ درصد تا سقف ۲۴ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه انتیاز نهایی ازمون قرار می گیرد.
۱۴-امتیاز نهایی آزمون تخصصی فرزندان کارکنان فوت شده حین حدمت و یا از کار افتاده کلی دائم حین خدمت شهرداری های استان در ۲۰ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار می کیرد.
۱۵-در صورتی که داوطلبان مشمول بیش از یک امتیاز از مزایای پیش بینی شده در مواد ۹-۱۰-۱۱-۱۲-۱۳ این آگهی شوند بالاترین امتیاز برای آن ها مبنای محاسبه قرار خواهد گرفت.
۱۶-نمرات نهایی داوطلبان بر اساس امتیاز آزمون تخصصی با ضریب ۲ و امتیاز مصاحبه با ضریب ۱ محاسبه و داوطلبان بر اساس نمرات فضلی و در سقف تعداد مجوز در هر رشته شغلی و هر شهرداری برای طی مراحل گزینش معرفی می شوند.
۱۷-نمرات نهایی داوطلبان رشته شغلی آتش نشان راننده بر اساس امتیاز آزمون تخصصی با ضریب ۱ و امتیاز آزمون عملی با ضریب ۲ محاسبه و داوطلبان بر اساس نمرات فضلی و در سقف  تعداد مجوز در هر رشته شغلی و هر شهرداری برای طی مراحل گزینش معرفی می شوند.

تاریخ های مهم
۱/۶/۱۳۹۳لغایت ۶/۶/۱۳۹۳ ثبت نام بصورت اینترنتی
۱۵/۶/۱۳۹۳ تاریخ مراجعه به سایت جهت دریافت کارت ورود به جلسه
۲۱/۶/۱۳۹۳روز جمعه ساعت ۸:۳۰ برگزاری آزمون کتبی
سایر مراتب متعاقبا اعلام خواهد شد

ج –  ثبت نام و مدارک مورد نیاز:

۱ – داوطلبین می توانند تنها در یک رشته شغلی و از طریق سایت استانداری چهارمحال و بختیاری (www.ostan-chb.ir) و بصورت اینترنتی ثبت نام کنند
۲ – شروع ثبت نام از مورخ ۱۳۹۳/۵/۲۹ به مدت ۶ روز  تا ۱۳۹۳/۶/۶ می باشد .
۳ – داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی ۴*۳ خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
۴ – پرداخت مبلغ دویست و پنجاه هزار ریال (۲۵۰۰۰۰ ریال ) به شماره حساب اعلامی به نام سازمان همیاری شهرداری استان چهارمحال و بختیاری به صورت اینترنتی به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام پرداخت نمایند( ایثارگران از پرداخت ۵۰ درصد مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می باشند ) و نهایتا پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت ، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند .
۵ – تکمیل فرم در خواست شغل و سایر فرمهای مورد نیاز در سایت مربوطه به سایت مربوطه
۶ – کارت ورود به جلسه آزمون استخدام روز شنبه مورخ ۱۳۹۳/۶/۱۵ از طریق وب سایت استانداری چهارمحال و بختیاری به داوطلبان ارائه می شود.
۷ – زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۱۳۹۳/۶/۲۱ ساعت ۸/۳۰ صبح است و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
۸ – داوطلبان می بایست اطلاعات مورد نیاز را در سایت و در قسمت های مربوطه درج نموده وقبل از اعلام نتایج مداراک لازم به شرح زیر جهت تطبیق با اطلاعات زمان ثبت نام به شرح زیر به استانداری ارسال نمایند :
۱ – اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۲ – اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات )
۳ – اصل و تصویر کارت ملی ( دورو )
۴ – اصل و تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی
۵ – اصل مستندات ایثارگری ، معلولان عادی و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها ، سازمان ها وابسته و دهیاری ها
۶ – اصل و تصویر گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین در پست آتش نشانی ( راننده)
۷ – سه قطعه عکس ۴*۳ همانند عکس ارسالی از طریق سایت اینترنتی
۸ – ارائه گواهی پرداخت اینترنتی حق ثبت نام شرکت در آزمون

د- مواد آزمون تخصصی

آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهار گزینه ای و به تعداد ۱۲۰ سؤال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط با احتساب نمره منفی با سقف ۱۰۰ امتیاز می باشد.

ه- اعلام نتایج

اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در آزمون عملی با مصاحبه در سایت رسمی دفتر امور شهری و شوراهای استاندارد چهارمحال و بختیاری بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

و – تذکرات :

  • در رابطه با سهمیه ایثارگران مطابق ضوابط مربوطه عمل خواهد شد.
  • در هر مرحله از مراحل آزمون استخدامی مشخص می شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ابراز نموده است یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
  • به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین­تر و بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیر مرتبط و معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه­ها و مؤسسه­ های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبتنی بر ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد و داوطلبین می­بایست در زمان ثبت­نام در آزمون تخصصی دارای کلیه شرایط مورد نظر در آگهی استخدام باشند.
  • انتخاب نهایی پذیرفته­ شدگان آزمون پس از طی مراحل آزمون عملی یا مصاحبه و گزینش صورت می ­پذیرد.
  • انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده( ۵%) به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.
  •  معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳% سهمسه قانونی مربوط برخوردار خواهند شد.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

 

تاریخ انقضاء : ۶ شهریور ماه ۹۳

درباره‌ی Situs bawaan

Check Also

استخدام کارمند خانم جهت انجام امور اداری در شرکت پایتخت

حضوری مقطع تحصیلی مهم نیست سابقه ندارد از ۶ میلیون تومان زن تمام‌ وقت (ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *