استخدام متخصص و برقکار صنعتی در تهران

شرکت TPM مجموعه ایی فعال و بین المللی در حوزه سیستمهای نظارت تصویری هوشمند و سامانه های ضبط حرفه ایی تصاویر بوده و توانسته است در زمینه اجرا و ایجاد امنیت ، نظارت پیرامونی و نیز پروژه های بزرگ داخلی و خارجی مربوطه متعدد ، رزومه کاملا منحصر بفردی را در طول سالیان متمادی به خود اختصاص دهد . این شرکت در نظر دارد ، در حوزه های تخصصی ذیل نسبت به جذب و پذیرش افراد واجد شرایط با سابقه کاری لازم و منطبق ( تسلط کامل ) ، با توجه به لحاظ نمودن حقوق مکفی و توافقی ،در تهران استخدام نماید . شایان ذکر است ، افراد دارای تجربه لازم با توجه به تخصصهای تعریفی در هر شغل که به تفکیک در ادامه به آن اشاره شده است ، مورد پذیرش واقع خواهند شد ، لذا چنانچه رزومه شما به لحاظ تجربه کاری ، کمتر از ۸۰ % موارد درخواستی بوده باشد ، لطفا از ارسال رزومه خودداری بفرمائید .
چنانچه تمایل به شناخت و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شرکت TPM و نحوه فعالیت آن می باشید ، لطفا به آدرس اینترنتی www.tpmcctv.com  مراجعه نمائید .

شرایط عمومی:
۱٫    دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران
۲٫    داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینه کیفری و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر
۳٫    دارای گواهینامه پایه دو و داشتن ترجیحا وسیله نقیله شخصی ( داشتن وسیله نقلیه شخصی اجباری نمی باشد ولی امتیاز دارد )
۴٫    عدم اشتغال به تحصیل و فراغت کامل از آن و نیز داشتن معافیت یا کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان
۵٫    ساکن بودن در تهران و یا شهرهای اطراف تهران ( همچنین استان البرز )
۶٫    تجربه لازم جهت کار در ارتفاع استاندارد ، بسته به نوع محیط indoor و یا outdoor ( برای ردیف شغلی ۳ / تعمیر کار نیاز نیست )
۷٫    توانایی انجام کار در سراسر کشور جمهوری اسلامی ایران و خارج از کشور ( کار در خارج از کشور اجباری نبوده ولی امتیاز دارد ) – ( برای ردیف شغلی ۳ / تعمیر کار نیاز نیست )
شرایط همکاری و ردیفهای شغلی مورد نظر جهت استخدام :
کلیه فارغ التحصیلان با سابقه کار و نیز متخصصان تجربی که نه به شکل آکادمیک ( حداقال با دیپلم فنی به بالا ) در حیطه ردیفهای شغلی پیشنهادی ، واجد شرایط باشند به مصاحبه مرحله اول دعوت خواهند شد .

متخصص و برق کار صنعتی با تسلط کامل به استانداردهای فنی مربوطه و سابقه کار عملی شامل موارد زیر :

  • تسلط به لوله کشی فولادی و PVC یا پلی اتیلنی در محیطهای شامل داخل و یا خارج از ساختمان ( مسکونی ، اداری و صنعتی ) و نیز آشنا به استانداردهای فوق در شرایط سیم کشی در زمانی که عملیات عمرانی مانند حفاری مورد نیاز واقع گردد
  • مسلط به سینی گذاری و داکت کشی ( داکت پلاستیکی ساده یا لگراند و یا ترانک فلزی ) در محیط داخلی و یا خارجی ( Indoor و Outdoor )
  • تسلط به جوشکاری و استانداردهای مرتبط در سیم کشی صنعتی
  • مسلط به کار با ابزار آلات ، شامل ، سنگ فرز ، فارسی بر ، هیلتی ، درل ضعیف و قوی ، تراز ، انواع پیچ بسته به سطوح عملیاتی در پروژه
  • توانایی کار در انواع بالابر یا نردبانهای استاندارد و داربستهای فلزی – آشنا به نحوه ایجاد و سیم کشی مربوط به هند هول ( اصطلاحا منهول )
  • تسلط کامل به انواع سیم کشی و کابل کشی بر روی دیوار ، سقف ، سقف کاذب ، زیر زمین و سیم بندی مربوطه
  • تسلط به طراحی و ساخت انواع تابلو برق صنعتی
  • آشنا به کار در تونل آسانسور
  • توانایی نقشه کشی و نقشه خوانی برق .

نحوه ارسال رزومه :
کارجویان عزیز لطفا توجه داشته باشید که در ایمیل Email ارسالی حتما به حقوق درخواستی خود اشاره کرده و مبلغ درخواستی خود را حتما قید بفرمائید . ضوابط داخلی شرکت TPM به لحاظ اضافه کار و حق ماموریت طبق قوانین وزارت کار بوده و به حقوق توافقی شما اضافه خواهد شد . این شرکت پس از استخدام دارای سه نوع بیمه شامل تامین اجتماعی ، بیمه تکمیلی و بیمه مسئولیت برای تمامی پرسنل است .
ارسال رزومه دقیق ( نوع فایل ارسالی حتما از نوع pdf یا word باشد و عکس ۳*۴ شما به آن الصاق گردد )  به آدرس ایمیل Email زیر بوده و حتما توجه داشته باشید که در قسمت سابجکت Subject ایمیل ، نام ، نام خانودگی و تخصص مربوطه با ردیفهای شغلی با عنوان ” برق کار صنعتی ” یا ” شبکه کار ” یا “تعمیرکار” را قید بفرمائید :

آدرس ایمیل: inter2cctv@gmail.com

درباره‌ی industry

Check Also

استخدام ۴ نفر در دفتر تسهیلگری در کرج

دفتر تسهیلگری محله ملک آباد کرج از متخصصین زیر دعوت به همکاری می‌نماید: ۱- علوم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *