آگهی استخدام شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای مشاغل با شرایط احراز دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس از میان افراد واجد شرایط مرد،از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی، طب کار، آزمون توانایی جسمانی، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیرو مینماید.

شرایط عمومی: – اعتقاد عملی به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطابق قانون اساسی. – تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

– عدم اعتیاد به مواد مخدر        -عدم سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.  – عدم اشتغال و تعهد خدمت به هیچ دستگاه دولتی، خصوصی و نهادهای انقلاب اسلامی  – داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم غیر پزشکی. -داشتن سلامتی و توانایی کامل جسمی و روحی روانی جهت انجام فعالیت های شغلی طبق تایید مرکز بهداشت حرفه ای طرف قرارداد شرکت و همچنین پزشکان معتمد سازمان تامین اجتماعی. -حداقل سن ۱۸ سال تمام تا تاریخ ۲۹ اسفند ۹۲

شرایط اختصاصی: -داشتن مدرک تحصیلی متناسب با نیاز شغل مورد تقاضا مطابق با مفاد جدول مندرج در این آگهی -دارا بودن حداقل معدل کل ۱۳

– متقاضیان مشاغل اپراتوری با شرایط احراز دیپلم می بایست بومی استان یزد با تعریف زیر باشند. * محل صدور شناسنامه یا محل اخذ دیپلم آنها یکی از شهرستان های استان یزد باشد. در هر صورت محدوده جغرافیایی سرویس های عمومی رفت  و آمد منحصرا شهر بافق می باشد و شرکت هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس رفت و آمد به افرادی که خارج از این محدوده ساکن می باشند را نخواهد داشت.

تذکر: برای مشاغل کارشناسی (روزکار) سرویس عمومی به چند نقطه از شهر یزد برقرار خواهد شد لکن تاکید و تشویق شرکت بر اسکان این دسته از کارکنان نیز در شهر بافق خواهد بود.-دارا بودن شرایط حداکثر سنی مطابق جدول شماره ۱ تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۹۲

ردیف

رده شغلی

حداکثر سن (سال)

متولدین بعد از:

توضیحات

۱

اپراتوری

۲۴

۲۹-۱۲-۶۸

تسهیلات سنی

۲

کاردانی

۲۶

۲۹-۱۲-۶۶

تسهیلات سنی

۳

کارشناسی

۲۸

۲۹-۱۲-۶۴

تسهیلات سنی

تسهیلات سنی: الف-مدت خدمت نظام وظیفه انجام شده به حداکثر سن اضافه می گردد. ب- فرزندان معظم شهدا که از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد معرفی می شوند تا سقف ۴ سال به حداکثر سن ایشان اضافه می شود. این دسته از داوطلبان باید معرفی نامه خود را به همراه سایر مدارک اسکن و ارسال نمایند.

ج- متقاضیانی که از طریق شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق مشغول کارند، به ازاء هر سال سابقه کار در شرکت (به شرط پرداخت حق بیمه) یک سال و حداکثر تا سقف ۴ سال به حداکثر شرط سنی اعلام شده اضافه می گردد. این دسته از داوطلبین می بایست فرم تایید سابقه فعالیت در شرکت های پیمانکار را از امور اداری شرکت دریافت و پس از تکمیل و اخذ تاییدیه مربوطه نسبت به اسکن فرم همراه سایر مدارک اقدام نمایند.

د- متقاضیانی که سابقه مرتبط درشرکت های فولادسازی فعال دارند به ازاء هر سال سابقه به شرط رداخت حق بیمه یک سال و حداکثر تا سقف ۴ سال به حداکثر شرط سنی اعلام شده اضافه می گردد. این دسته از داوطلبین نیز می بایست نامه تایید شده سابقه فعالیت خود را از شرکت های مربوطه دریافت و نسبت به اسکن فرم با همراه سایر مدارک اقدام نمایند. ه- داوطلبان مشاغل کارشناسی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با شغل و رشته تحصیلی لیسانس خود هستند نیز ۲ سال به سقف سنی آن ها افزوده خواهد شد.

تذکر: در هر صورت حداکثر ارفاق در سن داوطلبان مشمول تسهیلات فوق ۵ سال میباشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

– تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام که می بایست با دقت تکمیل گردد.(موجود در سایت)

– اسکن آخرین مدرک تحصیلی منطبق باشرایط آگهی جذب.

– اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود) – اسکن پشت و روی کارت ملی

– اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی.

کلیه مدارک اسکن شده می بایست در یک فایل ZIPجهت ثبت نام در سایت آماده باشد. توضیح: تاریخ صدور مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت می بایست قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۹۲ باشد. – اسکن عکس ۴*۳ جدید   با حداکثر حجم ۷۰ کیلوبایت( با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام) – پرداخت الکترونیکی مبلغ ۲۲۰۰۰۰ ریال (دویست و بیت هزار ریال) بابت هزینه های ثبت نام، طراحی سوالات و هزینه محل برگزاری آزمون کتبی است که از طریق سامانه ثبت نام قابل پرداخت می باشد. امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیچ وجه نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام و ملهت آن:

– هریک از متقاضیان با توجه به شرایط، شایستگی ، توانمندی و علاقه مندی خود تنها مجازند یک ردیف از مشاغل (یک کد ثیت نام ) مورد نیاز را انتخاب نمایند.

– متقاضیان واجد شرایط ، می بایست از روز پنج شنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۹۲ تا روز سه شنبه مورخ ۲۷ اسفند ماه ۹۲ به وب سایت www.b-misco.irمراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

زمان چاپ کارت ورود به جلسه: زمان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ  ۱۷ فروردین ۹۳ تا تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۹۳ از طریق سایت می باشد. که داوطلبان باید از طریق کد داوطلبی خود به سایت مراجعه و کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

زمان آزمون: آزمو در زوهای ۲۴ فروردین ماه ۹۳ تا ۲۵ فروردین ماه ۹۳ برگزار خوهد شد که زمان دقیق آن روی کارت ورود به جلسه داوطلبان قید خواهد شد.

محل برگزاری آزمون: محل برگزاری آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در شهرستان بافق استان یزد است.

تذکرات بسیار مهم: علاوه بر کارت ورود به جلسه، داشتن شناسنامه عکس دار یا کارت ملی در روز آزمون الزامی می باشد. متقاضیان می بایست پس از ثبت نام در طول فرآیند جذب جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به صورت مستمر به وب سایت مربوطه به آدرس www.b-misco.irمراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون جذب، مسموع نخواهدبود.

شرح مراحل استخدام

فرآیند استخدام شامل مراحل زیر می باشد:

آزمون کتبی: شامل آزمون علمی است که سوالات علمی با توجه به ماهیت هر رده و رسته شغلی و رشته های مورد نیاز و مطابق با  جدول شماره ۲ طراحی  شده و مفاد درسی مورد آزمون مطابق جدول شماره ۳ خواهد بود.

تذکر مهم: در ردیف های استخدامی که چند رشته تحصیلی مجاز به ثبت نام هستند. مفاد درسی آزمون متناسب با شغل تعیین می شود و لذا داوطلبان بایستی آمادگی لازم برای پاسخ به سوالاتی که احتمالا در دوره تحصیلی نخوانده اند را نیز داشته باشند.

مصاحبه: این مرحله برای داوطلبانیکه موفق به قبولی در آزمون کتبی با ۲ برابر ظرفیت در هر رسته شغلی می شوند انجام می گردد این مرحله شامل مصاحبه فنی- تخصصی، دانشی، روانشناختی و عقیدتی در ارتباط با رسته شغلی انتخاب شده می باشد. لازم به ذکر است اصل مدارک اسکن شده داوطلبان و سایر مدارک خواسته شده، در این مرحله کنترل و اصل برخی از آنها برای استعلام از داوطلبان دریافت می گردد.

طب کار: با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی متقاضیان ( با احتساب ضریب  وزنی هر مرحله) نفرات برتر به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب کار دعوت خواهد شد.

تست توانایی  جسمی: تست های استاندارد ورزشی با هدف اطمینان از توانایی داوطلب در انجام وظایف شغلی برخی از مشاغل انجام میزان حقوق و می گیرد که در این صورت موفقیت فرد در آن جزء شروط لازم خواهد بود.

تشکیل پرونده و جذب نهایی: تشکیل پرونده (شامل: استعلام مدارک ارائه شده، آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه، و …) و مصاحبه برای تایید شدگان مراحل قبل انجام می گردد.

شروع به کار: در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج مراحل قبل، جهت شروع به کار از افراد در رسته شغلی انتخاب شده دعوت به عمل خواهد آمد.

جدول شماره ۲ نیازهای استخدامی شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق

رده شغلی

رسته شغلی

مقطع تحصیلی

وزن آزمون

کد ثبت نامی شغل

شغل

رشته های تحصیلی قابل قبول

تعداد نیاز

توضیحات

کتبی

مصاحبه

اپراتوری

عملیات

دیپلم

۶۵ %

۳۵ %

۱۱

اپراتوری و تعمیرکاری

برق شامل: الکترونیک  و الکتروتکنیک

۲۷

۱۲

اپراتوری و تعمیرکاری

مکانیک شامل: ماشین افزار- مکانیک خودرو- صنایع فلزی-تاسیسات-ساخت و تولید

۵۹

۱۳

اپراتوری و تعمیرکاری

مواد شامل: ریخته گری – متالورژی

۱۳

۱۴

اپراتوری و تعمیرکاری

ریاضی فیزیک و تجربی

۳۰

کاردانی

عملیات

فوق دیپلم

۶۰%

۴۰%

۲۱

تکنسین تولید و تعمیرات

برق الکترونیک – برق قدرت

۱۵

۲۲

تکنسین تولید و تعمیرات

ماشین افزار- اتومکانیک – تاسیسات- ایمنی صنعتی

۱۸

۲۳

تکنسین تولید و تعمیرات

گرایش های مختلف عمران

۲

۲۴

بهیار – راننده

شامل: پرستاری ، بهیاری، تکنسین اطاق عمل

۸

توانایی رانندگی آمبولانس

کارشناسی

عملیات

لیسانس و بالاتر

۵۵%

۴۵%

۳۱

کارشناس برق و ابزار دقیق

مهندسی برق شامل: الکترونیک -کنترل و قدرت

۶

۳۲

کارشناس مکامیک

گرایش های طراح جامدات- حرارت و سیالات ساخت و تولید

۷

۳۳

کارشناس مواد

کلیه گرایش ها

۲

۳۴

کارشناس عمران

مهندسی عمران – عمران

۱

عملیات و پشتیبانی

لیسانس و بالاتر

۵۵%

۴۵%

۳۵

کارشناس مهندسی صنایع

مدیریت صنعتی و کلیه گرایش های رشته مهندسی صنایع (به غیر از ایمنی صنعتی)

۲

تذکر: مفاد آزمون کتبی با توجه بر هر کد ثبت نامی شغلی مطابق جدول شماره ۳

مواد آزمون و مصاحبه: ۱) مواد آزمون کتبی: علمی شامل دروس عمومی( ریاضی، زبان انگلیسی، دانش کامپیوتر، ادبیات فارسی و هوش و استعداد تحصیلی) به میزان ۳۰ درصد متناسب با هر مقطع و رسته، و دروس تخصصی نیز برای هر مقطع و هر رسته شغلی و به میزان ۷۰ درصد از امتیازات آزمون  کتبی می باشد. ضمنا آزمون بصورت تستی چهار گزینه ای و داری نمره منفی خواهد بود بدین صورت که پاسخ صحیح ۴ نمره ، پاسخ غلط ۱ نمره منفی و عدم پاسخ به سوال صفر نمره خواهد داشت.

۲) مصاحبه: به منظور شناسایی دقیق آن بخش از دانش، توانمندی ها و شایستگی ها و همچنین علایق، تجربیات کاری مسائل روحی روانی داوطلبان، مصاحبه با داوطلبان پذیرفته شده ی مراحل قبل با ۲ برابر ظرفیت، و با حضور متخصصین مربوطه انجام خواهد شد.

تذکرات آگهی: – مدارک ارائه شده توسط داوطلبان از مراجع ذی ربط استعلام خواهد شد، لذا به تقاضای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی پایین تر از مدارک اعلام شده در این آگهی و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– علی رغم تعیین رشته شغلی توسط متقاضیان تعیین محل دقیق فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایتا توسط شرکت انجام خواهد شد. و امکان تغییر رسته شغلی در طول فرآیند جذب و در طول استغال(با درخواست شخصی) امکان پذیر نمی باشد.

– باتکیه بر اصل اعتماد و صداقت، مدارک و مستندات مورد نیاز اعلام شده در این اطلاعیه، تا زمان مصاحبه، از داوطلبان دریافت نمی گردد و اطلاعات اسکن شده و اعلام شده از طرف متقاضیان (شامل کلیه مدارک) ملاک عمل قرار می گیرد.لیکن چناچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم شده و حتی در صورت شروع به کار نیز از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ خواهد گردید و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

– شرکت فاقد منازل مسکونی، خوابگاه و .. بوده و تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت. – معاینات طب کار و تست های توانایی جسمانی با معیار توانمندی فردی برای فعالیت در مشاغل مورد نیاز صورت می پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می باشد.

-نیازهای اعلام شده در مشاغل مختلف اپراتوری و تکنسینی بر اساس ساختار سازمانی شرکت بوده و به درخواست داوطلبان مبنی بر تغییر شغل بر اساس مدارک تحصیلی که پس از جذب به شرکت ارائه می دهد ترتیب اثر داده نخواهد شد و در این خصوص تعهد کتبی دریافت خواهد گردید.

– متقاضیان بومی شهرستان بافق در شرایط مساوی در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.

-متقاضیان جهت اطلاع از منابع آزمون و سایر جزییات می توانند نسبت به بارگیری فایل راهنمای آزمون که همزمان با ثبت نام در پایگاه www.b-misco.irموجود میباشد اقدام نمایند.

جدول شماره ۳: مفاد آزمون بر اساس کد ثبت نامی شغل

ردیف

کد ثبت نامی شغل

عنون شغل

شرح منابع آزمون

۱

۱۱

اپراتوری و تعمیرکاری

مبانی برق- اصول و اندازه گیری الکتریکی- مدارهای الکتریکی- ماشینهای الکتریکی

۲

۱۲

اپراتوری و تعمیرکاری

اجزا ماشین-محاسبات فنی ۱ و۲-رسم فنی-اندازه گیری دقیق

۳

۱۳

اپراتوری و تعمیرکاری

محاسبات فنی- اصول متالوژی و ریخته گری-رسم مدل و قالب-انواع روشهای ریخته گری

۴

۱۴

اپراتوری و تعمیرکاری

فیزیک ۲ و۳ -ریاضی ۲- هندسه ۱ و۲- حسابان-شیمی ۲و۳-آمار و مدل سازی

۵

۲۱

تکنسین تولید و تعمیرات

مدار الکتریکی- ماشین- الکترونیک عمومی – مدار منطقی

۶

۲۲

تکنسین تولید و تعمیرات

فیزیک مکانیک- محاسبات فنی ۱و۲-استاتیک و مقاومت- اجزا مشین

۷

۲۳

تکنسین تولید و تعمیرات

استاتیک و مقاومت مصالح-تکنولوژی بتن و آرماتوربندی- سازه بتنی- سازه فولادی

۸

۲۴

بهیار – راننده

اصول مراقبت های ویژه- فیزیولوژی- آناتومی- پرستاری داخلی جراحی- داروشناسی

۹

۳۱

کارشناس برق و ابزار دقیق

مدار الکتریکی ۱و۲- ریاضی مهندسی- کنترل صنعتی و ابزار دقیق- ماشین الکتریکی ۱و۲

۱۰

۳۲

کارشناس مکانیک

استاتیک و مقاومت- انتقال حرارت-سیالات-دینامیک

۱۱

۳۳

کارشناس مواد

خواص مکانیک مواد-شیمی فیزیک و ترمودینامیک- خواص فیزیکی مواد- کریستالوگرافی

۱۲

۳۴

کارشناس عمران

استاتیک و مقاومت مصالح-تکنولوژی بتن-طراحی سازه های بتن آرمه- طراحی سازه های فولادی

۱۳

۳۵

کارشناس مهندسی صنایع و مدیریت

آمار ۱و۲- تحقیق ۱و۲- کنترل پروژه- کنترل موجودی

درباره‌ی noandishaan

Check Also

استخدام ۱۶ردیف شغلی شرکت مهندسی پزشکی نوین در استان های تهران و اصفهان

شرکت مهندسی پزشکی نوین جهت تکمیل بخشی از سرمایه انسانی مورد نظر خود در استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *